Τα τελευταία χρόνια, το ηλεκτρονικό εμπόριο καταλαμβάνει συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Στην Ελλάδα για το έτος 2019, το 26% των ενήλικων καταναλωτών δήλωσε πως χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για τις προσωπικές του αγορές.
Φέτος μάθαμε πως τα πάντα μπορούν να αλλάξουν μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Το διαδίκτυο έχει γίνει ένα άκρως απαραίτητο εργαλείο για όλες τις επιχειρήσεις. Ειδικά για τις επιχειρήσεις στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, το διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει πλήθος λύσεων για τη δημιουργία πωλήσεων.
Μια από τις αποτελεσματικότερες είναι η κατασκευή ενός e-shop. Γιατί χρειάζεται η επιχείρηση σου να επενδύσει σε αυτό τον τομέα; Παρακάτω σου έχουμε τους 5 κορυφαίους λόγους.
1.Διαθεσιμότητα 24/7
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού καταστήματος, σε σχέση με το φυσικό, είναι ότι δε λειτουργεί με ωράρια. Πολλοί καταναλωτές, λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνουν να κάνουν τα ψώνια τους τις ώρες που είναι ανοιχτά τα καταστήματα. Το e-shop σου θα είναι εκεί οποιαδήποτε μέρα και ώρα της εβδομάδας για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες τους.
2.Διεύρυνση του αγοραστικού κοινού
Ένα φυσικό κατάστημα μπορεί να εξυπηρετήσει μόνο τους πελάτες που βρίσκονται μέσα σε ένα λογικό εύρος γεωγραφικής έκτασης. Αν και η τοπικοποίηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί υπέρ σου, το e-shop θα σου δώσει τη δυνατότητα να απευθυνθείς σε ολόκληρο το αγοραστικό κοινό της Ελλάδας και γιατί όχι και του εξωτερικού.
3.Περισσότερες δυνατότητες διαφήμισης
Σε μια αγορά που ο αριθμός των ανταγωνιστών αυξάνεται συνεχώς, πως πρόκειται να σε βρουν οι πελάτες σου και να αγοράσουν τα προϊόντα σου; Μια από τις αποτελεσματικότερες λύσεις είναι η διαφήμιση. Το e-shop σου μπορεί να συνδεθεί με τις διάφορες διαφημιστικές πλατφόρμες, όπως το Facebook και Instagram και να δημιουργεί πωλήσεις. Παράλληλα, όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στο e-shop σου, μπορούν να προωθηθούν στα social media της επιχείρησης σου με πολύ εύκολο τρόπο.
4.Συλλογή δεδομένων των πελατών – εξατομίκευση
Αυτή τη στιγμή, πόσα καλά γνωρίζεις του πελάτες σου; Γνωρίζεις ποια είναι τα αγαπημένα τους προϊόντα; Πόσα συχνά αγοράζουν από εσένα; Ποιο είναι το μέσο ποσό που ξοδεύουν σε κάθε τους αγορά; Και η λίστα συνεχίζεται. Μέσα από το e-shop μπορούμε να αποκτήσουμε αυτά τα δεδομένα, να τα αναλύσουμε και να δημιουργήσουμε στρατηγικές που τα αξιοποιούν για να αυξήσουμε τα κέρδη μας.
5.Όμορφη προβολή των προϊόντων σου
Η προβολή των προϊόντων σου στο φυσικό κατάστημα, μπορεί να φανεί μια πρόκληση. Που να τοποθετήσω το κάθε προϊόν ώστε να το δει ο πελάτης μου; Ένα e-shop μας βγάζει από τη δύσκολη θέση, καθώς μπορούμε πολύ όμορφα να προβάλλουμε όλα μας τα προϊόντα, με τέτοιο τρόπο, που ο πελάτης μας με μόνο μερικά “κλικ”, να μπορέσει να βρει αυτά που τον ενδιαφέρουν.
Συμπέρασμα
Ένα e-shop, αυξάνει πραγματικά τις δυνατότητες δημιουργίας εσόδων για μια επιχείρηση. Και καθώς πορευόμαστε σε έναν όλο και πιο ψηφιακό κόσμο, οι επιχειρήσεις που δε θα προσαρμοστούν, έχουν μεγάλο κίνδυνο να εξαφανιστούν.
Αν θέλεις να πας την επιχείρηση σου στο επόμενο επίπεδο, θα χαρούμε να συζητήσουμε για το πως μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες σου!
Επικοινώνησε μαζί μας.