fbpx

Follow Us — Fb. / Ig.

social-media-bngroup
Categories
BLOG

Η δυναμική των Social Media

Έχεις αναρωτηθεί κατά πόσο τα Social Media επηρεάζουν την κρίση των πελατών σου;

Γνωρίζεις ότι οι υποψήφιοι πελάτες προτιμούν να επισκέπτονται  τη σελίδα facebook αντί του website σου;

Σύμφωνα με έρευνες,  2,13 δισεκατομμύρια άνθρωποι, είναι ενεργοί χρήστες του facebook. Ενώ 1,3 δισεκατομμύρια, χρησιμοποιούν καθημερινά το Messenger, ως τρόπο άμεσης επικοινωνίας.

Έχεις σκεφτεί να τους μετατρέψεις σε πελάτες σου;

Εάν ψάχνεις έναν και μόνο λόγο για τον οποίο η επιχείρησή σου πρέπει να έχει ενεργή παρουσία στα social media, αυτός είναι ότι εκεί βρίσκονται πλέον σχεδόν όλοι οι καταναλωτές. Το Facebook είναι σταθερά ο πρωταθλητής των social media στις προτιμήσεις του κοινού.

  • Το 23% των χρηστών του Facebook κάνει login τουλάχιστον 5 φορές μέσα στην ημέρα.
  • Σχεδόν 783 εκατομμύρια χρηστών, κάνει Like σε εταιρικές σελίδες στο Facebook.

Πώς θα εξασφαλίσεις την επιτυχία της σελίδας σου;

Το κλειδί της επιτυχίας δεν είναι άλλο από τη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου.

Παίρνεις τα αναμενόμενα Like; Αλληλοεπιδρά το κοινό της σελίδας με το περιεχόμενο που αναρτάς;

Να θυμάσαι ότι το 73% των καταναλωτών έχει κάνει unlike σε εταιρίες εξαιτίας συχνών αναρτήσεων, έλλειψης ενδιαφέροντος και κακής εμπειρίας. Ο κόσμος των Social Media αλλάζει μέρα με τη μέρα.

Το Social Media Marketing είναι θεμελιώδης πυλώνας του συνολικού digital marketing μιας επιχείρησης. Σύμφωνα με το οποίο μπορεί: να προωθήσει, να αναδείξει και να επικοινωνήσει τα προϊόντα/υπηρεσίες της με τη βοήθεια των social media. Ειδικότερα, αυτό επιτυγχάνεται μέσα από στοχευμένες καμπάνιες στα social media.

Τα οφέλη της ενεργής παρουσίας στα Social Media που προσφέρουν στις επιχειρήσεις  

Και στην Ελλάδα, η συντριπτική πλειονότητα του 80% των επιχειρήσεων απαντά ότι το πιο σημαντικό εμπόδιο στην ανάπτυξή τους είναι η δυσκολία προσέγγισης νέων πελατών. Είναι λογικό, λοιπόν, και οι ελληνικές επιχειρήσεις να βλέπουν στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ένα μέσο διεύρυνσης της πελατειακής τους βάσης.

Τα social media γίνονται ένα όλο και πιο σημαντικό εργαλείο για πολλούς ιδιοκτήτες ειδικά μικρών επιχειρήσεων, προκειμένου να επικοινωνήσουν σε πραγματικό χρόνο με το κοινό τους, να προσελκύσουν και να διατηρήσουν την πελατειακή τους βάση και να χτίσουν ένα brand name που θα τους διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό.

Οι επιχειρήσεις υποστηρίζουν ότι παρατηρήθηκε:

  • σημαντική αύξηση στην επισκεψιμότητα του Eshop και της εταιρικής ιστοσελίδας τους (78%),
  • ενισχύθηκε η εμπορική τους επωνυμία (72%),
  • αυξήθηκε η προβολή της επιχείρησης (67%),
  • βελτιώθηκε η ταχύτητα και αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας με τους καταναλωτές (66%) και
  • έγινε προσέγγιση περισσοτέρων δυνητικών πελατών (66%).

Τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι το Διαδίκτυο έχει δώσει τη δυνατότητα σε πολλές μικρές επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα κοινό. Ιδιαίτερα από τη στιγμή που τα social media έχουν ενσωματωθεί στην καθημερινότητα των χρηστών και οι επιχειρήσεις ακολουθούν αυτή την τάση. Και αυτό καθώς γίνονται ένα εργαλείο με το οποίο μπορούν να προσελκύσουν, να διατηρήσουν και να διαχειριστούν τους πελάτες, καθώς και να αποκτήσουν πληροφορία τόσο για τη συμπεριφορά της αγοράς, όσο και του καταναλωτή.

Διαχείριση Social Media με την BN Group

Social Media χωρίς ads σηµαίνει ότι λιγότεροι από το 5% των “φίλων” σου βλέπουν τις αναρτήσεις σου. Δες µαζί µας πραγµατικά αποτελέσµατα µε στοχευµένες καµπάνιες και έξυπνο περιεχόµενο. Ξεκίνα µε µόλις 1€/ηµέρα!