fbpx

Follow Us — Fb. / Ig.

Online Διαφήμιση: 4 τρόποι για αύξηση πωλήσεων www.bngroup.gr
Categories
BLOG

Online Διαφήμιση: 4 τρόποι για αύξηση πωλήσεων

Σε έναν κόσμο που συνεχώς στρέφεται προς τις online πωλήσεις, η διαφήμιση και συγκεκριμένα η digital διαφήμιση, γίνεται όλο και πιο αναγκαία.

Το πλήθος όμως των μέσων που πλέον διαθέτουμε, κάνει την διαφήμιση περίπλοκη και απαιτεί από εμάς να έχουμε γνώσεις που δεν είναι πάντα εύκολο να αποκτήσουμε.

Πολλές πλατφόρμες, πολλές μορφές περιεχομένου, όχι όμως όλες κατάλληλες για το δικό σου προϊόν ή υπηρεσία.

Πώς θα βρεις τον κατάλληλο τρόπο διαφήμισης, ώστε να αυξήσεις και να κατευθύνεις τις πωλήσεις σου;

Σήμερα θα σου προτείνουμε λύσεις που θα ξεκαθαρίσουν το τοπίο.

facebook ads bngroup

Facebook και Instagram Ads

Μπορείς να πετύχεις “micro-στόχευση”. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να στοχεύσεις με λεπτομέρεια στο κοινό όπου απευθύνεται η διαφήμιση, χωρίς γενικότητες. Μπορείς να στοχεύσεις βάσει ενδιαφερόντων, συμπεριφορών, δημογραφικών στοιχείων, ηλικιακών ορίων, τοποθεσιών ή γλωσσών.

Ο σωστός συνδυασμός όλων των παραπάνω θα δημιουργήσει μία επιτυχημένη διαφήμιση, η οποία θα φτάσει σε άτομα που έχουν πραγματική πρόθεση να αγοράσουν από εσένα.

Θυμήσου ότι η ποιότητα του κοινού, είναι σημαντικότερη από την ποσότητα. Οι Facebook &Instagram Ads, σου δίνουν τη δυνατότητα να εστιάσεις σε εκείνα τα άτομα που “ταιριάζουν”, στο brand σου.

google ads bngroup

Google Ads

Το Google Ads είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα διαφήμισης που προσφέρεται από την Google. Ο τρόπος που λειτουργεί είναι ο εξής: Όταν κάποιος πιθανός πελάτης σου αναζητεί μια λέξη-κλειδί, βλέπει τα αποτελέσματα της αναζήτησής του σε μια σελίδα αποτελεσμάτων. Αυτά τα αποτελέσματα μπορούν να περιλαμβάνουν μια πληρωμένη διαφήμιση που στοχεύει στην λέξη-κλειδί, την οποία έχει ψάξει ο πιθανός πελάτης σου.

Εμείς λοιπόν βρίσκουμε τις λέξεις – κλειδιά που αναζητεί το κοινό σου και σε διαφημίζουμε με βάση αυτές.

Το Google search είναι ο πιο εύκολος τρόπος να βρεις αυτό που χρειάζεσαι ή να αποκτήσεις πληροφορίες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Έτσι ακριβώς σκέφτεται και ο πιθανός ο πελάτης σου. Όταν χρειάζεται κάτι το αναζητεί στο Google search και οι  πρώτες 5 με 10 προτάσεις που θα το εμφανιστούν είναι αυτές που θα επιλέξει και θα αξιολογήσει.

Επομένως, το στοίχημα είναι να βρίσκεσαι στα πρώτα πέντε με δέκα αποτελέσματα.

Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι να επενδύσεις στο SEO. Τι είναι όμως το SEO;

Το SEO (Search Engine Optimization) σημαίνει βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Ο στόχος του SEO είναι η εμφάνιση του προϊόντος σου στην κορυφή των αναζητήσεων της Google. Μέσα από διάφορες τεχνικές και βήματα, είναι εφικτό, εντός ενός χρονικού διαστήματος, να βρίσκεσαι στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων, χωρίς διαφήμιση.

Το SEO όμως είναι κάτι που παίρνει χρόνο και δεν σου φέρνει άμεσα πελάτες. Όσο χτίζεις το SEO σου μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις Google Ads, οι οποίες αν γίνουν σωστά θα σε εμφανίσουν ως πρώτη επιλογή στα αποτελέσματα των πιθανών πελατών σου.

Τα Google Ads είναι μία περίπλοκη μορφή διαφήμισης και σίγουρα στην αρχή θα χρειαστείς πολύ εκπαίδευση ή έναν ειδικό να σου δημιουργήσει τη διαφήμιση και να σου δείξει τι όντως λειτουργεί για εσένα.

Linked In Ads

Κάθε φορά που πρόκειται να δημιουργήσεις μία διαφήμιση, θα πρέπει να ρωτάς τον εαυτό σου: “βρίσκεται το κοινό μου στην πλατφόρμα την οποία θα χρησιμοποιήσω”.

Το Linkedin είναι μία πλατφόρμα όπου δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο επαγγελματίες και εταιρείες. Πριν κάποιο καιρό το LinkedIn ήταν η ιδανική πλατφόρμα για B2B επιχειρήσεις, και συνεχίζει να είναι. Παρόλα αυτά πλέον πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες μεγαλώνουν το brand τους στο Linkedin. Επιπλέον άτομα που δεν είναι ελεύθεροι επαγγελματίες ενδιαφέρονται επίσης να προβάλουν την επαγγελματική τους εικόνα στα social media. Έτσι το LinkedIn είναι η ιδανική πλατφόρμα τόσο για B2C όσο και για B2B διαφήμιση εστιάζοντας πάντα στο επαγγελματικό προφίλ ενός ατόμου ή μιας επιχείρησης.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του Linkedin στη διαφήμιση είναι ότι σου επιτρέπει να κάνεις εξαιρετικά λεπτομερή στόχευση χρησιμοποιώντας τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά ατόμων και επιχειρήσεων. Για παράδειγμα μπορείς να στοχεύσεις άτομα με βάση τη θέση που έχουν σε μία εταιρεία ή το επίπεδο εκπαίδευσής τους.

influencer bngroup

Media και Συνεργασίες

Ο τελευταίος τρόπος που θα σου προτείνουμε είναι μία μέθοδος που δεν χρησιμοποιούν πολλά brands.

H μέθοδος αυτή είναι η χρήση των media και των συνεργασιών ώστε να προωθήσεις το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Για παράδειγμα μπορείς να εντοπίσεις τα περιοδικά και τις εφημερίδες τα οποία διαβάζει συχνά το κοινό σου και να διαφημιστείς σε αυτά.

Επίσης μπορείς να βρεις τα άτομα τα οποία παρακολουθεί, διαβάζει και ακούει το κοινό σου online και να ξεκινήσεις συνεργασίες οι οποίες θα προσφέρουν πλεονεκτήματα και στις δύο πλευρές.

Τα media και οι συνεργασίες είναι ο τρόπος να συναντήσεις το κοινό σου στα digital μέρη όπου βρίσκεται συχνότερα. Επίσης είναι ένας τρόπος να δείξεις ότι το brand σου είναι πολύπλευρο και εξωστρεφές. Ασχολείται με πολλά θέματα και συνεργάζεται με πολλούς.

Όποιος και να είναι ο τρόπος διαφήμισης που θα επιλέξεις, η ομάδα της BN Group, είναι εδώ για να σε συμβουλέψει και να σε υποστηρίξει σε κάθε σου βήμα.

Επικοινώνησε μαζί μας.